NUO KO PRADĖTI?

Gera pradžia- tai ne tik pusė darbo.

DIZAINAS

Išsigryninti, o galbūt jau turite savo būsimos svetainės viziją, jos nuotaiką. Žinote ir galite papasakoti koks jūsų klientas, o jei nežinote – numatyti pagal siūlomą paslaugą arba prekę. Jei jau turite savo svetainę, bet ją kūrėte seniau nei prieš 5 metus. Tokiu atveju reikia peržiūrėti kas jau nebetarnauja, o kam galima skirti papildomą dėmesį, arba galbūt atsirado naujos paslaugos. Svetainių kūrime vyrauja dinamika, nuolatos vejasi naujovės ir jomis naudinga pasinaudoti.

Svarbu kaip vartotojas jaučiasi ir elgiasi naudojantis sistema. Dizainas yra orientuojamas į vartotojo poreikius. Dažniausiai tai patogumas, greitis ir praitaikymas mobiliesiems. Nepaslaptis kad jau daugiau nei 80 proc. paslaugų paieškose ir apsipirkime dalyvauja būtent mobilieji įrenginiai. Tinklapis turi būtų intuityvus, lengvai suprantamas ir naudojamas.

LOGOTIPAS

Rekomenduoju turėti jau sukurtą logotipą png arba svg formatu. Taip pat puiku, jei turite „Brand Book” arba kitaip sakant – firminio stiliaus aprašymą. Tai svarbus skalndžiai komunikacijai elementas. Pagal jį esate atpažįstamas, jei sukurta profesionaliai, jo labai drastiškai keisti nerekomenduoju, nes esant konkurencijai žmonės jau yra įsiminę tam tikras spalvas, formas, pavadinimą. Visiškai pasiketęs BrandBookas gali atrodyti kaip visiškai naujas rinkos žaidėjas, bet galbūt kartais reikia būtent to.

DOMENAS

Jau turint savo pavadinimą reiktų iškart išsipirkti ir savo domeną. Tą padaryti galima bus ten pat ir tuo pačiu metu kur nuspręsite laikyti savo svetainę. Dėl domeno – yra tam tikros taisyklės ką galima ir ko nerekomenduojam daryti. Ši sritis ypač delikati ir svarbi kuriant naują prekės ženklą kuriuo reikia pasidomėti dar tik turint būsimus veiklos pavadinimų variantus, skenuoti ir žiūrėti kurie yra laisvi. Neverta kurti pavadinimo kuris jau yra užimtas, taip pat neverta ir dubliuoti, parašyti panašiai.

Iš savo asmeninės patirties galiu paminėti vieną istoriją. Kadaise mano hobių sąraše buvo papuošalų gamyba. Turėjau el.parduotuvę, unikalų pavadinimą, kryptingai ir nuoširdžiai vysčiau savo prekės ženklą ir veiklą. Tuo metu tai buvo ant bangos ir konkurentai tiesiog bukai kopijavo mano pavadinimą pakeisdami tai vieną tai kitą raidę, stilių. Kas atsitiko po to? Jų klientai nesuprasdavo kur atsidūrė ieškodami manęs, taip pat jų klientai radę mane atsidurdavo mano pirkėjų sąraše.

Ar tai naudinga patiris? Taip. Visiems siūlau ieškoti savo unikalumo, kad ir kaip bebūtų nepatogu būti nukopijuotiems, jei jūsų idėjos vystomos toliau, jus bus sunku pavyti, o konkurentai mokės tik kopijuoti ir greičiausiai greitai pavargs nerasdami savojo kelio. Apie visas smulkaus verslo pavadinimo paieškas užsakant svetainę konsultuoju nemokamai.

PREKIŲ IR PASLAUGŲ SPECIFIKA

Šiuo metu, kai rinka yra pilna visko, yra prasminga orientuotis į nišines paslaugų kryptis, išsigryninti ties kuo jums patinka dirbti labiausiai. Savo srities meistrai turi paklausą visada. Jei norite vystyti verslą srityje kur jau yra didelė konkurencija, reiks prekės ženklo matomumo, patikimumo įspūdžio, nuolatinio darbo su SEO ir Google reklama. Konkuruoti su didelėmis įmonėmis galima pasitelkus nuoseklumą ir kantrybę. Nėra bendrų taisyklių visoms prekėms ką ir kaip reikia reklamuoti, yra tik neįkainojama patirtis kaip būtent jūsų prekė taps matoma ir pasieks tik jūsų klientą. Neretai GoogleAds automatiniai patarimai nepritraukia daugiau konversijų nei yra darbar, nes tik specialistas žino kaip pasiekti tikslinį klientą.

GOOGLE BUSINESS PROFILIS

Geriausia ką galima padaryti pačioje pradžioje – susikurti google business profilį. Google nuolatos tobulinamas, nuolat atsiranda nauji nustatymai ir pasirinkimai, pravartu nuolat atsidaryti ir papildyti jį. Šioje video instrukcijoje išdėstyta pažingsniui kaip ir ką daryt. Jei reikia pagalbos ar instrukcijos  lietuvių kalba – nuoroda čia.

 

AI – dirbtinio intelekto pareigos

Ar galima patkėti savo logotipą, tekstus, pasirinkimus ir strategijas dirbtiniam intelektui?

AI galima pasitelkti dirbti monotoniškas pasikartojančias užduotis kurios atima begalę laiko ir nervų. Asmeniškai jis mane gelbėja dirbant su GoogleAds, bet net jis atrodo kartais tobulai, viską pertikrinu ką jis man sugalvojo. Šiuo metu pasitelkiamas kuriant ir Meta Ads (reklama fb) bet nėra įrodymų kad jam sekasi geriau nei žmogui. Bet… jis neblogai dirba kai reikia parašyti CSS arba JS kodą, su juo galima mokytis netgi kalbų ar kokios nors programavimo kalbos. Betkokiu atveju jsi tik pagalbininkas, stebuklų nedaro, jį reikia tikrint kaip ir pirštus esančius šiose jo kurtuose vaizduose.

svetainiu kurimas ir dirbtinis intelektas

KITI ĮRAŠAI

Ar verta kurti vieno puslapio svetaines?

Ar verta kurti vieno puslapio svetaines?

ONE PAGE'riai arba - vieno puslapio svetainės Šie puslapiai dažnai yra vizualiai apgalvoti, dizainerių pastangos pranoksta tai ką žiūrovas tikisi pamatyti. Judančios detalės, vizualinis turinys užburia ir paskatina perskaityti kas tai parašyta, apie ką tai. Jie...

SEO ir teksto unikalumas.

SEO ir teksto unikalumas.

Daugiau nei pusė jūsų klientų ateis iš organinės Google paieškos. Tai yra ženklas, kad puslapio optimizavimas paieškos varikliui yra toks pats svarbus kaip ir pats puslapis!

Kur talpinti savo puslapį?

Kur talpinti savo puslapį?

Šis klausimas aktualus visiems, kadangi yra didelis skirtumas tarp paslaugų tiekėjų, pagrindinį kaip privalumą vertinu aptarnavimo kokybę

Nuo ko pradėti svetainę?

Nuo ko pradėti svetainę?

Išsigryninti, o galbūt jau turite savo būsimos svetainės viziją, jos nuotaiką. Žinote ir galite papasakoti koks jūsų klientas. Sudaryta iš jūsų klausimų.