vieno puslapio svetainiu kurimas

ONE PAGE’riai arba – vieno puslapio svetainės

Šie puslapiai dažnai yra vizualiai apgalvoti, dizainerių pastangos pranoksta tai ką žiūrovas tikisi pamatyti. Judančios detalės, vizualinis turinys užburia ir paskatina perskaityti kas tai parašyta, apie ką tai. Jie puikiai tinka konkursams, trumpalaikiams projektams, kažkokiems specialiems renginiams ar panašiai. Apie juos sužinote iš medijų, socialinių tinklų, einate į jų puslapį radę nuorodą iš reklamos. Bet einate ten, nes tai yra kažkas aktualu jums šiuo metu. Šių pasiūlymų ieškote retai per google, arba išvis neieškote nes nežinote kad jie egsiztuoja.

Taip, galima kurti tokius, yra sąlygų kokius reiklavimus jie turi atitikti.

 

Sunkumai su kuriais susiduria ONE PAGE svetainės

Labai sudėtinga arba praktiškai neįmanoma jais pasirūpinti iš SEO pusės.

 

  • dėl riboto teksto nėra kur dėti raktažodžių;
  • nėra vidinių nuorodų struktūros (nes tiesiog nėra vidinių puslapių);
  • dėt to pačio teksto ribotumo dažnai nėra kur dėti išeinančių nuorodų;
  • nerasite SEO specialistų kurie norės dirbti su jais, jie juk irgi nori parodyti savo darbo rezultatus ir kaip puslapis keliauja organine paieška į viršų;
  • vartotojai jau yra įpratę prie tam tikrų stuktūrų ir hierarchijos, pasimeta kai nėra pagrindinio meniu, o iki kontaktų kurie greičiausiai bus apčioje reik ‘braukti’ nežinia kiek.

O jei jau susigundėm vistiek padaryti vieno puslapio svetainę, ir jei teksto ir medžiagos bus kiek daugiau, o visos skitys tiesiog seks viena po kitos – sukurtas tinklapis bus tokio ilgio kad praktiškai bus sunku jame orientuotis.

 

Jei visgi idėja atitinka sąlygas, ir verta jį kurti kaip vieną puslapį:

 

  1. Būtina labai griežtai atsižvelgti į hierarchiją H1, H2 t.t kad visi eitų vienas po kito kaip apibrėžia taisyklės.
  2. Svetainės planas turi būti maksimaliai greitas, geriausia jei puslapis kraunasi iškarto net ir sudėtingiausiais diziano elementais ir kitais vizualais.
  3. Svetainė turi būti trumpa ir aiški, su aiškiai iškomunikuota idėja ir šalia esančiais kontaktais, kur reikia kreiptis.

KITI ĮRAŠAI

SEO ir teksto unikalumas.

SEO ir teksto unikalumas.

Daugiau nei pusė jūsų klientų ateis iš organinės Google paieškos. Tai yra ženklas, kad puslapio optimizavimas paieškos varikliui yra toks pats svarbus kaip ir pats puslapis!

Kur talpinti savo puslapį?

Kur talpinti savo puslapį?

Šis klausimas aktualus visiems, kadangi yra didelis skirtumas tarp paslaugų tiekėjų, pagrindinį kaip privalumą vertinu aptarnavimo kokybę

Nuo ko pradėti svetainę?

Nuo ko pradėti svetainę?

Išsigryninti, o galbūt jau turite savo būsimos svetainės viziją, jos nuotaiką. Žinote ir galite papasakoti koks jūsų klientas. Sudaryta iš jūsų klausimų.