Nuo geriausios  praktikos- iki pasenusių technikų, po kurių gresia 'bauda'

SEO ir srautas

Daugiau nei pusė jūsų klientų ateis iš organinės Google paieškos. Tai yra ženklas, kad puslapio optimizavimas paieškos varikliui yra toks pats svarbus kaip ir pats puslapis! Tik pirmieji keli paieškos rezultatai susirenka apie 70 proc. visų vartotojų. Esantiems žemiau – tenka dalintis likusius 30 proc.

SEO ir tekstas

Šiuolaikiniai SEO standartai teigia: ‘Content Is a King’. Kitaip tariant- turinys yra karalius. Jei jūsų puslapyje vartotojas, pamatęs kokios kokybės tekstas ir turinys, per kelias ar keliolika sekudžių palieka svetainę- vadinasi jis neatitiko jo lūkesčių. Tokius neaktualius puslapius Google pagal išlaikytą dėmesį meta žemyn. Paieškos variklio robotai aptinkantys svetines jas indeksuoja pagal apytiksliai 200 parametrų, seka teskto pritaikymą skaitymui, raktažodžius ir nusprendžia kam kokios pozicijos klius.

Šiuo metu pastebiu tendeciją- norintys būti aukštesnėse pozicijose kuria turinį neatsižvelgdami į jo įdomumą, naudojama daug dirbtinio intelekto kurto turinio su paliktom tipinėm DI sakinių struktūrom, neaktualų turinį, neatsakančiais į klausimus pastraipomis. Turbūt jau šitą dalyką daugelis pastebėjo ieškodami naudingos informacijos dažnai nedaug ką randa iš pirmų kelių bandymų.

Tad norėdami sudominti skaitytoją, turite atsakyti į savo užduotus klausimus. Turite auginti savo autoritetą per kokybišką turinį, tik tokiu atveju jūs pagaunate du zuikius: sulaikote potencialų klientą ir esate aukštesnėse SEO pozicijose.

Sekant tekstų kūrėjų ieškotojų skelbimus atkreipiu dėmesį kad pasitaiko jau ir tokių pageidavimų p.s – ‘turinį su dirbtiniu intelektu mokame kurti ir patys, ieškome originalaus turinio kūrėjų’. DI gali užvesti ant kelio, bet ne sukurti, kadangi savo kūrybai pasitelkia tik tai ką kiti jau parašė.

Taip pat vengtina ir jau senai pasenusi technika- besaikis raktažodžių grūdimas į visus sakinius. Google paieškos variklis tai užskaito kaip ‘Keyword stuffing’ ir braukia žemyn kaip bausmę. Jokių ‘Black Hat’ technikų neverta nė pradėti jei jūsų veikla unikali. Tereikia pasikliauti jau turimais standartais – nenaudojant beverčio teksto ar nuorodų į puslapius kurie prikišti reklaminio turinio.

Suprantu, kad yra verslų su tokia didele konkurencija, kad net kai kurios reklamos agentūros naudoja ‘Black Hat’ technikas. Tačiau visada yra rizika, paieškos variklių robotukai sekantys svetaines irgi tobulėja, atradę neleidžiamus metodus negailestingai nubauduoja, o tada jau eiti nėra kur. Mano strategija- jokių ‘Black Hat’ technikų, nėra prasmės pritraukti klientus vogtais straipsniais, juk niekas nenorėtų būti apvogtas, taip pat kaip ir nesąžiningai nukonkuruotas. Geriau rūpintis savo originaliu turiniu nuolat jį papildyti.

SEO netinkamas raktažodžių naudojimas

Paveikslėliai sukurti naudojant Midjourney programėlę.

 

Apie išeinančias nuorodas iš svetainės

Įeinančios nuorodos – jau išorinio SEO tema, Geriausiu atveju nuorodos turėtų būti tik iš kokybiškų, turinčių aukštą reitigą puslapius. Tokie puslapiai kaip wikipedia, facebook, ar kiti soc. tinklai nesiskaito, pagal nutylėjimą tų nuorodų gali ir nebūti. Kas nutiks jei jūsų puslapis turės daug nuorodų į prasto turinio svetaines ir tuo pačiu iš prasto reitingo svetainių į jūsų? Jo reitingas irgi kris. Kyla klausimas kaip patikrinti puslapio reitingą? Spauskite čia. Pardžioje pesitikrinkite savo puslapio balų skaičių, tik po to sekite svetaines į kurias arba iš kurių norite nuorodų. Tik nepamirškite kad didžiąja dalimi puslapio reitingas priklauso ir nuo to kiek ilgai gyvuoja puslapis, tik susikūręs- turės patį mažiausią, augs augs to truputį.

Ką surašiau čia jums šiandien – tikiuosi tarnaus ilgai, o jei kas pasikeis, papildysiu ir sau priminsiu jau nusistovėjusias taisykles.

Svetainėje tekstai karts nuo karto turi būti atnaujinami, papildomi. Paieškos variklis fiksuoja visus pakeitimus, su jais svetianė po truputį keliauja į viršų. Ši kelionė konkurencingose srityse kartais trunka ir pusmetį ir ilgiau. Aplenkus savo konkurentus, kartais nebereikia ir Google Ads reklamos.

Jei turite idėjų savo tekstui, žinote kokie klausimai aktualūs jūsų klientui, surašykite tai kaip juodraštį, kaip apmatus būsimam tekstui. Tokius tekstus siunčiu savo srities profesionalams. Aš pati asmeniškai tekstus galiu ‘praskanuoti’ patisyti gramtikos klaidas, įrašyti trūkstamus raktinius žodžius.

KITI ĮRAŠAI

Ar verta kurti vieno puslapio svetaines?

Ar verta kurti vieno puslapio svetaines?

ONE PAGE'riai arba - vieno puslapio svetainės Šie puslapiai dažnai yra vizualiai apgalvoti, dizainerių pastangos pranoksta tai ką žiūrovas tikisi pamatyti. Judančios detalės, vizualinis turinys užburia ir paskatina perskaityti kas tai parašyta, apie ką tai. Jie...

Kur talpinti savo puslapį?

Kur talpinti savo puslapį?

Šis klausimas aktualus visiems, kadangi yra didelis skirtumas tarp paslaugų tiekėjų, pagrindinį kaip privalumą vertinu aptarnavimo kokybę

Nuo ko pradėti svetainę?

Nuo ko pradėti svetainę?

Išsigryninti, o galbūt jau turite savo būsimos svetainės viziją, jos nuotaiką. Žinote ir galite papasakoti koks jūsų klientas. Sudaryta iš jūsų klausimų.